Jakie błędy najczęściej popełniają copywriterzy?

Copywriterzy są nieśpiesznymi bohaterami świata reklamy. To oni składają razem reklamy, broszury i inne materiały marketingowe, aby sprzedać swoje produkty i usługi. A jeśli nie masz dobrego copywritera, trudno będzie dotrzeć do grupy docelowej i skłonić ich do zakupu tego, co sprzedajesz. Jednak nawet jeśli większość ludzi nigdy nie słyszała o tych profesjonalistach, niektóre błędy wciąż są popełniane w kółko przez nawet doświadczonych pisarzy. Sprawdź becomedia.pl.

Oto czym one są:

 

  • Nie znają swoich odbiorców. Jest to chyba jeden z największych błędów, który copywriterzy mogą zrobić – nie rozumiejąc, kim jest ich docelowa publiczność i co chcą od czytanej reklamy. Może to spowodować napisanie czegoś, co nie rezonuje z nikim lub co nie łączy się z potencjalnymi klientami na poziomie emocjonalnym.
  • Nie jest jasne, co sprzedają lub promują. Nie zawsze copywriting musi być skomplikowany lub długi. Czasami po prostu musi być napisane jasno i zwięźle. W taki sposób, że ludzie wiedzą dokładnie, co dostają, gdy kupują ten produkt lub usługę. Jeśli nie wiesz, kim jest Twoja grupa docelowa, to jest o wiele trudniejsze dla nich zrozumieć, co oferujesz!
  • Nie używają aktywnego głosu w swoim piśmie.