Optymalizacja strony internetowej

Masz stronę internetową, ale czy naprawdę osiąga ona to, co powinna? Czy Twoja strona daje wszystkim odwiedzającym wspaniałe doświadczenia? Czy przekonuje ich do podjęcia działań? Czy jest ona odnajdywana przez docelowych odbiorców w pierwszej kolejności?

Optymalizacja strony internetowej polega na poprawieniu wydajności Twojej strony, tak aby działała lepiej zarówno dla Ciebie jak i Twoich odwiedzających.

Optymalizacja strony internetowej to proces poprawy jakości stron witryny w celu podniesienia jej pozycji w wyszukiwarkach i zwiększenia współczynnika konwersji. Proces obejmuje zarówno elementy techniczne, jak i merytoryczne. Na przykład, może obejmować działania zarówno on-page, jak i off-page, takie jak:

1. Poprawa meta tytułów, opisów i znaczników H1, aby były bardziej odpowiednie dla zapytań użytkowników.
2. Optymalizacja obrazów w celu skrócenia czasu ładowania strony.
3. Usuwanie duplikatów treści z witryny.
4. Pisanie postów na blogu, które zawierają odpowiednie słowa kluczowe.

Optymalizacja strony internetowej opiera się na wykorzystaniu wysoce zaawansowanej analityki internetowej i testów dzielonych w celu określenia, w jaki sposób ludzie wchodzą w interakcje ze stronami internetowymi i jak poprawić te interakcje, aby zmaksymalizować potencjalne przychody.

Różnica pomiędzy optymalizacją strony internetowej a optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) polega na tym, że w przypadku optymalizacji strony internetowej optymalizujemy pod kątem konwersji, a nie rankingu. W optymalizacji strony internetowej, przyglądamy się każdemu ważnemu krokowi w procesie sprzedaży na Twojej stronie internetowej i usuwamy każdą możliwą barierę, która może uniemożliwić konwersję odwiedzających.