Wynajem billboardu – wady i zalety
Pomysł wynajęcia billboardu może wydawać się fantazyjny, ale w rzeczywistości jest bardziej powszechny niż myślisz. Jeśli masz dużo pieniędzy do wydania na swój plan marketingowy, może to być świetny sposób, aby uzyskać wiadomość tam.
Zalety:
-Możesz sprzedawać produkty bez konieczności inwestowania w zapasy.
-Bo to nie jest twoja przestrzeń, nie musisz się martwić o koszty utrzymania, i nie jesteś na haku dla napraw
-Firma, która jest właścicielem przestrzeni może pomóc Ci zaprojektować i zaplanować swoją kampanię, a ich doświadczenie pomoże Ci uzyskać maksymalną ekspozycję
Wady:
-Jeśli chcesz dokonać zmian w kopii lub obrazów przedstawionych na billboardzie, będzie to dodatkowy koszt
-Jest to publiczny wyświetlacz, który może potencjalnie odwrócić niektórych klientów, jeśli nie pasuje do wizerunku marki
-Billboardy są zwykle tylko odpowiednie dla małych firm