Wynajem billboardu – wady i zalety

Pomysł wynajęcia billboardu może wydawać się fantazyjny, ale w rzeczywistości jest bardziej powszechny niż myślisz. Jeśli masz dużo pieniędzy do wydania na swój plan marketingowy, może to być świetny sposób, aby uzyskać wiadomość tam.

 

Zalety:

 

-Możesz sprzedawać produkty bez konieczności inwestowania w zapasy.

 

-Bo to nie jest twoja przestrzeń, nie musisz się martwić o koszty utrzymania, i nie jesteś na haku dla napraw

 

-Firma, która jest właścicielem przestrzeni może pomóc Ci zaprojektować i zaplanować swoją kampanię, a ich doświadczenie pomoże Ci uzyskać maksymalną ekspozycję

 

Wady:

 

-Jeśli chcesz dokonać zmian w kopii lub obrazów przedstawionych na billboardzie, będzie to dodatkowy koszt

 

-Jest to publiczny wyświetlacz, który może potencjalnie odwrócić niektórych klientów, jeśli nie pasuje do wizerunku marki

 

-Billboardy są zwykle tylko odpowiednie dla małych firm